Çarşamba, Ocak 05, 2011

Gönderen Gasteci

0

Arada dizeler yazıcam size... Okuyun diye

Pek belli etmem ama arada bir şiir yazarım. Bu şiileri fırsat buldukça paylaşıcam. Şimdi bir kaç tane yazayım buraya. Genelde Facebook profilimde paylaşırdım ama bundan sonra direk buraya yazıcam. Daha sağlıklı olur gibi geliyor.







By Gasteci · 30 Aralık 2010 Perşembe

Şakağımda ki gül...

Yakışmış mı kefenim üzerime ?
Nasıl duruyor şakağımda ki kırmızı gül ?
Bir maşallah de bedenime
Hangi aşık benim kadar yakışıklı ölür ?


By Gasteci · 30 Kasım 2010 Salı

Seni Senden Saklıyorum...

İmkansız darbelerin isyankar bayrağında

Hiç olmayacak bir düellonun önceden bilinen sonunda

Ve uğruna şimdiden ağıtlar yaktığım kaderimin,

kimsesiz hatırasından saklıyorum seni

Seni senden saklıyorum

Evet, kendimi kandırıyorum

Sabah olmayan gecelerde

Sonbahar olmayan mevsimlerde

Bitmeyen düşlerde

Gamze kenarı buruk gülüşlerinde

Saklıyorum seni

Seni senden saklıyorum

Evet, kendimi kandırıyorum



By Gasteci · 30 Kasım 2010 Salı

Cızzzz...

Küçükken sobaya her yaklaştığımda

"Cız" derdi annem...Yakar diye

Seni her düşündüğümde...

Yüreğimin "cız" etme sebebi buymuş...

Aşk gerçekten yakıyormuş...



By Gasteci · 29 Kasım 2010 Pazartesi

Yara...

Dizleri kanadı içimdeki çocuğun...

Feleğin çelmesine takılıp düştüğünde yere...

Sessizce akan göz yaşının ardından...

Çığlıklar yükseldi yüreğimden göğe...



Şimdilek Bu Kadar Yeter.... Devamı Gelecek...

0 yorum:

YorumYaz!Pardons Yazar Mısın? :)
Yorumlarınızı Rahatça Paylaşabilirsiniz...
Eğer Google hesabınız veya blog hesabınız yoksaYorumlama biçiminden'nden "Anonimi" seçin.

Dikkat :Küfür,Irkçı,Cinsel vs. İçerikli YorumlarKesinlikle Yasaktır ve Silinecektir.

Yorum Gönder