Pazar, Ocak 09, 2011

Gönderen Gasteci

2

Şok içindeyim...

Evet hala o şokun içinden yazıyorum size. Benim 2-3 yıldır düşündüğüm hatta fizibilite haline getirip Türk Patent Enstitüsüne sunmak için rapor ettiğim. Hatta ve hatta Web Yıldızları isimli yarışmaya proje olarak gönderip jüri üyelerine "Hadi lan bu imkansız." gibi sözler sarf ettiren bir projemin şuanda yapıldığını ve beta aşamasında olduğunu gördüm. Şok şok şok içindeyim. Hani olmazdı yalancılar. Ben birinci olsaydım hem siz hemde ben zengin olurduk şimdi. Desem de inanmayın çünkü proje 2006 yılında yapılmış bir proje. Ama yemin ediyorum bilmiyordum. Demek ki juri üyeleri veya anlattığım hiç arkadaşta bilmiyormuş benim projemin aslında var olduğunu. Tamam çatlamayın ne olduğunu söylüyorum. Ama önce ben aklımdan geçen projeyi anlatıcam. Sonra yapılmış olanı.

Benim Projem (Mırıltı) :
Muhakkak arada bir ismini bilmediğiniz şarkıların dilinize dolandığı, hatta sözlerini de unutup melodisini mırıldandığınız şarkılar olmuştur. Sonra google başına geçip "Ya neydi bu şarkı off neydi." diye zaman kaybetmeler. Googlede saçma sözler yazıp şarkıyı bulmaya çalışmalar falan. Şimdi benim projem bunlara son verecekti. Girecektiniz Mırıltı'ya alacaktınız elinize mikrofonu. Şarkıyı 20-30 saniye mırıldanıp "Ara" diyecektiniz. Youtube yada last.fm üzerinden parçayı arattıracaktık. Hemen ismi, kimin söylediği, tarihi, yöresi, ülkesi gibi bilgileri sıralayacaktı size.

Yapılan Proje (Midomi) & (Shazam) :
Benim projem olarak anlattığım özelliklerin hepsini bu iki site de yapıyormuş. Ve her ikisininde Iphone eklentisi varmış. Aslında üzülmüyorum kendime has bir proje olarak benimsediğin projenin uygulanabilmesine. Aksine seviyorum. Bakıyorum da projeyi bulan ve yapan kişilerden dahi olarak bahsedilmiş sözlüklerde. Kimse gücenmesin ama yapıldığını bilmeden bire bir aynı şeyleri düşünmüş olmam yetiyor kendimi onlarla aynı kefeye koymama. Ve bende üzerime alıyorum onlara yapılan övgüleri. Tamam ben yapmamış olabilirim ama. Demek ki dahi dedikleri kişilere yakın bir zeka kapasitem var. En önemlisi babamın küçükken bana dediği gibi "aptal" değilmişim. Ne güzel...

Siteler :

2 yorum:

burhan dedi ki... {Cevap Ver}

Doğrusu şaşırmadın sen düşünürsün :D
Projeler kitabı yaz bence sen .. Her konuştuğumuzda bir proje buluyorsun zaten :D
9 Ocak 2011 23:55

Gasteci dedi ki... {Cevap Ver}

@burhan

aslında bütün projelerim ihtiyaçtan dolayı çıkıyor... lazım olmasaydı aklıma bile gelmezdi... unutkan olduğum için hatırlayamadığım bir sürü şarkı var işime yarayacak kendi projem=)
10 Ocak 2011 00:32

YorumYaz!Pardons Yazar Mısın? :)
Yorumlarınızı Rahatça Paylaşabilirsiniz...
Eğer Google hesabınız veya blog hesabınız yoksaYorumlama biçiminden'nden "Anonimi" seçin.

Dikkat :Küfür,Irkçı,Cinsel vs. İçerikli YorumlarKesinlikle Yasaktır ve Silinecektir.

Yorum Gönder