Cumartesi, Ocak 15, 2011

Gönderen Gasteci

2

Harbi Arkadaşlık Testi

İsim sizi yanıltmasın. Bu konuda eleştirel bir yazı yazacağım. Bu sabah aldığım mailden kaynaklanan bir asabiyetlik var üzerimde. Bankanın biri (isim vermeyeyim) bir mail atmış. Başlık şu "Harbi Arkadaşlar Kazandırır". Tamam haklısın. Kaybettiren zaten arkadaşımız değil, menfaatçidir. Kabul ediyoruz da... Senin reklam ettiğin konuyla ne alaka be kardeşim. Diyorsun ki "Arkadaşını X Bank müşterisi yap, o harcadıkça sen kazan." Lan oğlum o zaman ben onun arkadaşı olmuş olmam ki. Arkadaşlık çift taraflı değil mi ? Senden nefret edecek olan biri nasıl arkadaşın olur. O yüzden (düz mantık kullanarak söylüyorum) senin "Harbi Arkadaşlar Kazandırır" cümlen çöpe gitmez mi? Benim zaten dilim yanmış reklamını yaptığın bankadan. Sırf üç-beş puan vereceksin diye o garibanın başını niye yakayım ? Ben kazanacam diye (üç-beş puan) o kaybetsin öyle mi ? Yok yaa... Sokaktan birini tut getir desen daha mantıklı olurdu. Ama gene de düşünürdüm, "Yazık lan. Belki borcunu ödeyemeyecek. Belki evine haciz gelecek. Belki çocuğu okulda harçlıksız kalacak. Belki adamcağız hapse girecek, verem olan karısı yataklara düşecek, çocukları kırmızı ışıkta mendil satmaya başlayacak." diye. O yüzden abicim, kimsenin etlisine sütlüsüne karışmam. Soran olursa şu bankadan ağzım yandı, şundan memnunum derim ama kimseyi kolundan tutup da bankaya götürmem. Vebali büyük...

2 yorum:

Profösör dedi ki... {Cevap Ver}

"Bankacılık sömürgeciliktir"
15 Ocak 2011 10:52

Gasteci dedi ki... {Cevap Ver}

@Profösör hak veriyorum
15 Ocak 2011 12:06

YorumYaz!Pardons Yazar Mısın? :)
Yorumlarınızı Rahatça Paylaşabilirsiniz...
Eğer Google hesabınız veya blog hesabınız yoksaYorumlama biçiminden'nden "Anonimi" seçin.

Dikkat :Küfür,Irkçı,Cinsel vs. İçerikli YorumlarKesinlikle Yasaktır ve Silinecektir.

Yorum Gönder