Pazartesi, Ocak 17, 2011

Gönderen Gasteci

1”

Blogcu Kızlar

Çok tuhaflar... Böyle nasıl anlatayım, "Ah gerçek hayatta seni bi bulsam........." dediğiniz, ama yazılarını okudukça ilk izlenimden farkı olan kızlar bunlar. Benimde takip ettiğim bir kaç bayan blogu var. Düzenli olarak okur, konuyla alakalı yorumumu da yaparım. İçlerinden en çok takip ettiklerim ise www.Sonkralice.net , www.Bidusun.com , www.Egosalolaylar.blogspot.com ve www.Sertolsun.blogspot.com .Bu bayanların yazarlık yaptığı bloglar en çok takip ettiklerim. Yalnız blog sahiplerinin hiç biri onları aynı kefeye koyduğumu zannetmesin. Hepsini farklı amaçlarla okuyorum.

***

Bi Düşün'de mesela önce sıradan gelen bir hava var. Günlük olaylarını paylaşıyor. Şimdi diyeceksiniz ki "blogun amacı zaten o" , değil efendim. Sizin bildiğiniz bloglarda "Bugün şunu yaptım, bunu yedim, bunu aldım vs. vs. Bu öyle değil işte, her yazıda hissetirebiliyor ve yaşatıyor yaptıklarını. Anlatımdan kaynaklanan bir şey olabilir belki. Çok farklı bir blog takip listemde yeri ayrı benim için.

***

Gelelim Son Kraliçeye..! O biraz farklı. Hem duruşuyla, hem kişiliğiyle, hem yanlış anlaşılmalara yol açan rahatlığıyla. Aslında ideal birisi. Rahat, dobra, kusura bakmasın ama birazda saf =) Yeri geliyor aldığı şeyleri paylaşıyor. Yeri geliyor içinden geldiği gibi küfür ediyor kızdıklarına. Yeri geliyor kendisini kandırmaya çalışan hackerları deşifre ediyor blogunda. Bazende merak ettiği, toplumun henüz hazır olmadığı konuları araştırıp yayınlıyor, ve bu yüzden hem cisnlerinden bile tepki alıyor bazen. Ama Kübra'yı da seviyorum. Toplumun istediği kişiliklere bürünmemiş. Kişiliğini topluma alıştırmaya çalışmış. Takdir ediyorum.

***

"Kırmızı Başlıklı Kız" başlığı ile egosalolaylar.blogspot.com adresinden yayın yapan bir bayan arkadaşımız var sırada. Kendisi hakkında tam bir bilgim yok. Ancak Ankara'da yaşadığını ve bilgisayarla alakalı bir bölüm okuduğunu biliyorum. Genellikle duygusal maceralarından dem vuran. Yeri geldiğinde aşırı romantik, bazense tam bir ortam kızı gibi davranan bir yazım stili var. Onu neden takip ettiğimi inanın bende bilmiyorum. Ama alışıla gelmiş olmaması ilgi görmesi için yetiyor sanırım. Kendisininde yeri listemde ayrı. Burdan ona da selam ediyorum.

***

İşte geldik en tuhaf kızlara... 6 Üstü Kadın sloganıyla, sertolsun.blogspot.com adresinde yayın yapan bir kaç bayan. Aşırı östrojen kokan, erkeklere sinir kusan, ama onlarsız da yapamayan kadınlar var orada anladığım kadarıyla. İlk başta feminen bir yapıda olduklarını sanıyorsunuz. Her seferinde erkeklere taş atmalar, hatta küfür boyutlarında eleştiriler, ama bir yandan da ideal erkeği aramalar falan. Aslında onları okumak bana kadınları anlayamama sebebimi anlatıyor. Her arıyı buyur eden çiçekler olarak görüyorum onları. Ama bir türlü daimi gelecek bir arı bulamamışlar sanki. Bunun sebeplerini sanırım Mıknatıslanma yazımda anlatmıştım. Velhasıl kelam onları da seviyorum. Takip ediyorum. Yorumlarımı da eksik etmiyorum. Ve hatta onlara bu onurlu yollarında başarılar diliyorum. =)

1 yorum:

Orospu Kırmızı dedi ki... {Cevap Ver}

eahuaua mersi bebeğim :D
adreste bir değişim yok, sadece "Kırmızı Başlıklı Kız" kısmını 'marjinal hatun' diye değiştirirsen yine bana çıkacak ucu :D
bi de şöööle bişi var :D benim hiç duygusal maceram yok :D sadece duygusal maceram olsun diye hayallerim var :D onları yazıyorum :D
18 Ocak 2011 12:39

YorumYaz!Pardons Yazar Mısın? :)
Yorumlarınızı Rahatça Paylaşabilirsiniz...
Eğer Google hesabınız veya blog hesabınız yoksaYorumlama biçiminden'nden "Anonimi" seçin.

Dikkat :Küfür,Irkçı,Cinsel vs. İçerikli YorumlarKesinlikle Yasaktır ve Silinecektir.

Yorum Gönder