Salı, Ocak 18, 2011

Gönderen ayaklı_gaste

0

İnsan kıyamıyor da tabi..

Düşünün ki şöyle bir durumdasınız. Deli gibi müzik dinlemek istiyorsunuz, mp3ünüz en sevdiğiniz şarkılarla dolu. Ama o mp3 e gitmiyor eliniz bir türlü.


Evet 2 hafta kadar önce aynı bu durumu yaşadım!

Ben o müzikleri çok seviyorum, tapıyorum falan ama nasıl sıkılmışım. E değiştir demi? Yok işte canım benim kıyamıyor insan. Resmen kaç yıldır aynı müzikleri dinliyorum bıkmadan sıkılmadan ama kıyıpta o müzikleri silip yenilerini atamıyorum. Ne yaptım?!

Bütün cesaretimi topladım biçimlendirdim mp3ü. Ama nasıl bir eksiklik içindeyim şu sıralar. Sanki o mp3 benim değil! Yeni müzikleri yüklediğimden beri dinleyesim kaçtı.


E peki ben dün naptım. Depresyondayım diye oturdum izleyebileceğim bütün filmleri izledim. Bilgisayarımda film kalmayınca arkadaşın bilgisayarına dadandım. Açgözlülüğün sonu bu. Hooop virüs. Usb'm virüs kaptı. :S

E taradım biçimlendirdim falan. Ama sayın okuyucum resmen ağ-la-dım! Zaten depresyondayım. Zaten anılarımla bi alıp veremediğim var. Usb'mde ki bütün fotoğraflar filmler videolar gitti. Şimdi diyeceksiniz ki "e sen yedeklemedin mi onları?"

Zaten bilgisayarımda var onlar sorun o değil. Alışkanlıktı. O usb de nelerin oldugunu biliyordum. Şimdi resmen ilk günki gibi bembeyaz bir usb'm var!

Ahahah :) Ben böyle bir psikopatikmanyağım işte sayın okur. Neyse, asıl soruna gelelim. E ben usb'yi bilgisayarıma takınca noldu? Virüslü bir pc'ye sahibim şuan. E temizlenmiyor. E napmak lazım? Format atmak lazım.


Peki sorarım size? Format atmak kolay mı benim için? Hiçte değil.

Gönül isterdi ki böyle herşeyi bir anda silebilen bir insan olayım. (Yanlış anlamayın bir önceki yazımla çelişmiyorum. Orada dediğim şey insanları silmekti. Benim derdim anılarla.)


Sonuçta silmeye mecbur kalıyor ama insan...

0 yorum:

YorumYaz!Pardons Yazar Mısın? :)
Yorumlarınızı Rahatça Paylaşabilirsiniz...
Eğer Google hesabınız veya blog hesabınız yoksaYorumlama biçiminden'nden "Anonimi" seçin.

Dikkat :Küfür,Irkçı,Cinsel vs. İçerikli YorumlarKesinlikle Yasaktır ve Silinecektir.

Yorum Gönder