Salı, Ocak 18, 2011

Gönderen Gasteci

0

TRT Sosyal Medya

Geç kalınmış bir yazı. Ama takdir edersiniz ki blogum henüz taze... Bebe daha bebe. Pazartesi akşamları TRT'de yayınlanan Sosyal Medya programını izliyorum, denk geldikçe. Serdar Kuzuloğlu hazırlayıp sunuyor. Bilmeyenler için Serdar Kuzuloğlu, 1996'dan beri Radikal Gazetesinde 'Sanal Alem' adlı köşeyi hazırlayan, internet ve dünyadaki teknolojilerden bizi haberdar eden zatı muhterem bir şahsiyet. Daha önceleri Nagehan Alçı'nın sunduğu program 13 bölümlük periyotunu tamamlayarak Serdar Kuzuloğlu'na devir edildi. Bir söylenti de sunucu değişikliğinin sebebi olarak, Nagehan Alçı'nın açıklanamayan maaşı olduğu iddia edildi. Neyse buralar dedikoduya giriyor.

***

Programdan bahsedicem biraz. Pazartesi günleri, twitter yada başka bir sosyal ağ'da aktif olan bir ünlüyü çıkarıp internetin ve sosyal medyanın hakkında sohbet ediyorlar. Programın twitter adresinden gelen sorulara da cevap veriyorlar. Bir özelliği var ki, benim en çok sevdiğim bölümdür. Tanınmış, takip edilme oranı fazla blog yazarlarını çıkartıyorlar. Onları daha geniş kitlelere tanıtıyorlar. Ben ki internetin altından girip üstünden çıkıyorum. Benim bile tanımadığım bloglar blogçular çıkıyor ve merak edip araştırıyorum. Programda bazense dünyada ki sosyal medya adına yeniliklerden haberler veriliyor. Bu açıdan da seviyorum. Ne yalan söyleyeyim 2002'den beri TRT'de izlediğim en adam akıllı program. Tavsiye Ederim...

0 yorum:

YorumYaz!Pardons Yazar Mısın? :)
Yorumlarınızı Rahatça Paylaşabilirsiniz...
Eğer Google hesabınız veya blog hesabınız yoksaYorumlama biçiminden'nden "Anonimi" seçin.

Dikkat :Küfür,Irkçı,Cinsel vs. İçerikli YorumlarKesinlikle Yasaktır ve Silinecektir.

Yorum Gönder