Pazartesi, Ocak 17, 2011

Gönderen ayaklı_gaste

4

Ha, zaten tam zamanıydı.

Şimdi şöyle,


Bitmek bilmeyen bir final haftan var dimi kardeşim senin? Var.

E o zaman neyine sen içip içip ağlıyosun? Hayır olmuş 3 sene! Sen daha neyin muhasebesini yapıyorsun? "söyleyeydim nolurduuu?" veya "O beni sevmediği için aşk bu kanka hıck!" şeklinde geçer mi zaman? Ama geçiyor valla. Ya aslında ben onu unuttum gibi ama takıntı gibi. shrek nolucak.

Ama benim bu shrek e aşık olmamın bana getirileri olmadı mı? Olmaz mı, bir sürü bir sürü güzel şiirlerim oldu onunla beraber fakar ben bu şiirleri tamda ders çalışmam gereken zaman diliminde notların kenarlarında yazdığım için bişeyler ters gidiyor.

Ne demiş sayın atalarımız? Şöyle demiş:

"Rızasız bahçenin gülü derilmez...isteksiz öğrenci ders çalışmaz."

Bak sayın okuyucu konudan konuya atlıyorum şimdi, Atladım bile.

Burçlar değişmiş! 13 tane burç olmuş. Zodyak a bişeyler olmuş. Yılan diye bir burç çıkmış ortaya. Amanın! İnsan ben nasıl yılan burcuyum der. olmaz olmaz. ama genel olarak şöyle durum:


"Oğlak: 20 Ocak-16 Şubat

Kova: 16 Şubat-11 Mart

Balık: 11 Mart-18 Nisan

Koç: 19 Nisan-13 Mayıs

Boğa: 13 Mayıs-21 Haziran

İkizler: 21 Haziran-20 Temmuz

Yengeç: 20 Temmuz-10 Ağustos

Aslan: 10 Ağustos-16 Eylül

Başak: 16 Eylül-30 Ekim

Terazi: 30 Ekim-23 Kasım

Akrep: 23 Kasım-29 Kasım

Yay: 17 Aralık-20 Ocak

*Yılan: 29 Kasım-17 Aralık

(Hürriyet)"


Peki bu durumda beni rahatsız eden şey ne? Ben balık olmak istemiyorum arkadaş. Ben şu koç-aslan halimle başımı kaldıramıyorum zaten depresyondan. Sen gel bide balık ol şimdi. Yook yook! Benim bünyem kattiyen kaldırmaz bu kadar duygusallığı.


Ben yeniyıla ağlayarak girmiştim ya buna bağlayıp duruyordum bu ağlaklığı. Meğersem Balık olmuşum! Bana Koç u geri verin!


Şaka bi yana canım sıkkın benim. Bu yazı da ben dert yanmış oldum siz de okudunuz. Gerçi bunlar dert sayılmaz ama. Of bilemedim. Hadi böyle olsun bu.


Bide

be beyli bala bula bambureyli bapbup, ce ceyli cala cula cambureyli capcup, de deyli dala dula dambureyli dapdup, e eyli ...



4 yorum:

Gasteci dedi ki... {Cevap Ver}

hiç bişey anlamadım... ben koç mu oldum şimdi ? o ciddimi... şarkı ne alaka.. srek kim... noluyo laaannnn :/
17 Ocak 2011 14:01

ayaklı_gaste dedi ki... {Cevap Ver}

sen koç oldun. o ciddi. shrek benim aşık olduğum çocuğun benzeri çizgi kahraman nam-ı diğer mavigözlüm.
17 Ocak 2011 14:02

ayaklı_gaste dedi ki... {Cevap Ver}

şarkıda şu sıralar shrek için dinlediğim şarkıdır. Sizde dinleyin istedim. Bak gör ne kadar paylaşımcıyım :D
17 Ocak 2011 14:03

Gasteci dedi ki... {Cevap Ver}

tişikkür ederim
17 Ocak 2011 14:23

YorumYaz!Pardons Yazar Mısın? :)
Yorumlarınızı Rahatça Paylaşabilirsiniz...
Eğer Google hesabınız veya blog hesabınız yoksaYorumlama biçiminden'nden "Anonimi" seçin.

Dikkat :Küfür,Irkçı,Cinsel vs. İçerikli YorumlarKesinlikle Yasaktır ve Silinecektir.

Yorum Gönder