Çarşamba, Ocak 05, 2011

Gönderen ayaklı_gaste

12

Hayalim 3 kelime o da şöyle - Yaz geleydi iyiydi!

Ben karar verdim. Yaz insanıyım arkadaş. Sıcak olacak hava, zaman zaman bunaltacak, gece uyku tutmayacak dışarı çıkacaksın falan...


Ha ben buraya nerden mi geldim?!

Ben tamamen masumum, bütün suç media playerın!

Şöyle ki, ben tam da bunalmışım finallerden, buhranlara girmişim, hastalıktan kafamı kaldıramıyorum, bitse sınavlar eve gitsem tatil yapsam modundayım. O an bir şarkı çalıyor ki aman aman.

Babutsa- Tabi Güzelim.



"Yanayım yanayım" la sevdik kendilerini. Kıbrıslılarmış. "yanayım yanayım" ı da baya iyi paraya satmışlar İbo'ya. Kliplerine bayılıyorum, şarkılarına da.


Neyse uzatmıcam çok lafı. Ben bunu dinlerken gözümü bi kapattım. Ah! İzmirdeyim.

Size de bi iyiliğim dokunsun istedim :) Nerde olmak isterseniz... :)

12 yorum:

Beşparasız dedi ki... {Cevap Ver}

Sıcakmı aman Yarabbim :))Hala doyasıya üşüyememişken..Kışları Antalya güzelde yazları karadeniz yaylalarını hayal ediyorum bol bol :))Ancak hayal edebildim bu yıl ama önümüzdeki yaz kimse beni tutamaz bu sıcakta :))
5 Ocak 2011 23:58

Gasteci dedi ki... {Cevap Ver}

valla ayaklı_gaste izmirli... ben mersinliyim.. biz sıcak adamıyız... ayaklı_gaste ile bu sanırım ortak düşüncemiz =)
6 Ocak 2011 08:31

Adsız dedi ki... {Cevap Ver}

Bende İzmir'liyim, şu kuru soğuktan ve terkedilmiş şehir havasından mefret ediyorum. Yaz gelsin, İzmir'in 40 derecesine razıyım.. :)
6 Ocak 2011 08:40

Beşparasız dedi ki... {Cevap Ver}

Kendinize acımıyorsanız klimalara acıyın bari :))
6 Ocak 2011 14:33

Gasteci dedi ki... {Cevap Ver}

@Beşparasız
tarz meselesi aslında...
6 Ocak 2011 15:02

Beşparasız dedi ki... {Cevap Ver}

Zevk desek daha doğru galiba :))Oldum olası yazı çok sevmem ondan dolayıdırki Türkiyenin en sıcak illerinden birine yolumuz düştü :))
6 Ocak 2011 16:09

Gasteci dedi ki... {Cevap Ver}

neresi orası ? antalya ?
6 Ocak 2011 16:34

ayaklı_gaste dedi ki... {Cevap Ver}

@Beşparasız

Bilmiyorum ankara,da yaşadın mı ama gerçekten bunalttı beni. Hem eğer izmir,antalya,muğla vb. biryerde büyümüşsen otomatikman doyamıyorsun güneşe. Tabii yazı karadeniz yaylarında yaşamak isteyen bünyeye sözümüz yok. Ama ben şöyle deniz-kum-güneş üçlüsü olmayan yaza yaz mı derim?! :)
7 Ocak 2011 01:17

ayaklı_gaste dedi ki... {Cevap Ver}

@Onur EGE


Adamım ya anlarsın sen beni. Biramla güneşin alnında denizi koklamayı özledim. Ahh ahh.
7 Ocak 2011 01:18

Beşparasız dedi ki... {Cevap Ver}

@Gasteci
Ben Trabzonluyum belkide ondandır bukadar sıcağı sevmemem.Antalyadayım şimdi ama yazları kabus gibi :)Şöyle yorganla yatmayı özlüyor insan burda :)
7 Ocak 2011 12:37

Gasteci dedi ki... {Cevap Ver}

@Beşparasız

valla bana battaniye yetiyor =) anamur antalyadan daha sıcak bilirsin... =)
7 Ocak 2011 13:12

Adsız dedi ki... {Cevap Ver}

@ayaklı_gaste
Ah be hocam anlamam mı hiç. :) Yaz gelse biran önce..
7 Ocak 2011 15:11

YorumYaz!Pardons Yazar Mısın? :)
Yorumlarınızı Rahatça Paylaşabilirsiniz...
Eğer Google hesabınız veya blog hesabınız yoksaYorumlama biçiminden'nden "Anonimi" seçin.

Dikkat :Küfür,Irkçı,Cinsel vs. İçerikli YorumlarKesinlikle Yasaktır ve Silinecektir.

Yorum Gönder