Perşembe, Ağustos 27, 2009

Gönderen Gasteci

0

Blog Yazmak

Merhaba arkadaşlar.Blogcular kervanına bende katılmış bulunmaktayım.Aslında itiraf etmeliyim ki eskiden blog yazma konusu bana çok saçma gelirdi ve sıkıcı olduğunu düşünürdüm.Fakat takip ettiğim bir kaç blogcu ve blogun bana verdiği gazla birazda geç olaraktan blog yazmaya başladım bende.Serüvenimi kısaca şöyle anlatayım.Yaklaşık 4 yıldır internet ile aşırı derecede haşır neşir olan biriyim.Bu internet sevdası 2 yıl önce okul için gittiğim Isparta SDU'de olabildiğince kayladı kendisini.Neredeyse 24 saatimin 16-17 saatini internetde geçirdiğimi söyleyebilirim.Bu kadar yıl internet ile ilgilenipde blog yazmaya bu kadar geç başlayan bir ben varımdır herhalde.İşin aslını anlatayım; Ben blog işlerinin çok amatörce olduğunu düşünürdüm ilk girdiğimde bu camiaya.Ama sonra anladım ki bu işin özünü blog yazmak oluşturuyormuş.Blog yazmak gündemi bile belirleyebiliyormuş bu dönemde.Amacınız profesyonel anlamda internet üzerinden para kazanmaksa ve hit almaksa blog fikri sizinde kafanıza yatmaya bilir.Ama bir kaç kişinin sizi takip etmesi , okuması , yorum yapması hatta eleştirmesi bile hoşunuza gidicektir.Blog yazmak dışardan bakıldığında çok hezametli ve yorucu bir işmiş gibi geliyor fakat işin gerçeği öyle değil.Aklınızda tasarlardığınız bir konu hakkında giriş cümlesi olarak 2 cümle yazdıktan sonra gerisi su gibi geliyor. Hatta öyle kendinizi kaptırıyorsunuz ki parmaklarınıza hakim olamıyorsunuz. Onlar kendiliğinden yazıp gidiyor.Zaten blogunda amacı budur bence.Saf düşünceleri anlık duygularla anlatmak.Bu şekilde düşündüğüm için ve yazmayı sevdiğim için belkide takdir edilmeyi ve eleştrilmeyi sevdiğim için açtım bu blogumu.Umarım beklentilerimin altında bir performans sergilemem.İlerleyen yazılarda farklılık yaratmak için elimden geleni yapıcam.Sıkılmadan okuduğunuz ve bu cümlelere kadar geldiğiniz için teşekkur ederim.TeneQeler dolusu mutluluk sizinle olsun.

0 yorum:

YorumYaz!Pardons Yazar Mısın? :)
Yorumlarınızı Rahatça Paylaşabilirsiniz...
Eğer Google hesabınız veya blog hesabınız yoksaYorumlama biçiminden'nden "Anonimi" seçin.

Dikkat :Küfür,Irkçı,Cinsel vs. İçerikli YorumlarKesinlikle Yasaktır ve Silinecektir.

Yorum Gönder