Cumartesi, Şubat 05, 2011

Gönderen Gasteci

2

En Laubali Call Center

Cuma günü Finansbank kredi kartımın borcunu ödemek için PTT şubesine gittim. Olduğum ilçede henüz Finansbank yok o yüzden PTT'den yatırıyoruz. Ama ilk kez Card Finans kartımın borcunu ödeyeceğim diğer kartlarımın hepsinin bankası mevcut. Neyse kartı uzattım bayana, parayı uzattım, girişi yaptı, aklıma nerde geldiyse "Hemen kullanabilirim, yani işlemler online değil mi ?" dedim, kadın bana "İşlemler online değil, malesef yarın kullanabilirsiniz." dedi. Benim aklımdan geçen de karta parayı yatırıp, içinden avans çekicem, sonra bir ödemem vardı ona havale edicektim. Diğer kartlarda da yatırdığım tutarı karşılıyacak limit yok. Hemen 444 1 788 i aradım ve herhangi bir call center görevlisinin açması için gerekli talimatları yerine getirdim. Telefonu santral görevlisi açtı! Tabi devlet dairesi olduğu için kibar konuşan elemanlar ve size değişik hazlar sunduran rahat konuşmalar yoktu. Ancak bu kadarda laubali konuşulmaz. Neyse dedim ki "Kredi kartı borcumu Mersin Anamur şubesinden ödedim anca burda online işlem yokmuş. İşlemi hızlandırmam için ne yapmam gerekiyor."dedim. Muhasebe servisiyle bir görüşün benim yapabileceğim bişey yok dedi kadın. Bana bir numara verdi ve teşekkür edip kapattım. Muhasebe servisi diye verdiği numarayı kimse açmadı. Tekrar aynı kadına bağlanmak için uğraştım ve bağlandımda. Direk bana "Tatlım burada yapabileceğimiz bir şey yok. Muhasebeyle görüşmen gerek."dedi. Sanırım numaradan tanıdı, çünkü tek kelime bile konuşmamıştım. Bu cümleyi yüz yüze görüştüğünüz biri söylemiş olsa sempatik gelebilirdi. Ancak telefondan artistliği her tonlamasından belli olan kokoş ve afedersiniz götü kuru bir memurun söylemesi inanın hiç sempatik değildi. Hanımefendi isminizi alabilirmiyim dedim. Hayır isim veremem dedi. Ne demek veremezsiniz kardeşimden sonrasını hatırlamıyorum bi kadın bana bağırıyor bi ben. Neyse kapattık ve başka bir numarayı aradım. 0312 li PTT Bank numarası. Orada da bir kaç aktarmalardan sonra en son bağladıkları kişi bana "Malesef böyle bir işlem yapamıyoruz yarını beklemelisiniz." dedi ve kapattı. Şok içindeydim. Neredeyse yarım saatlik telefon görüşmeleri ardından böyle bir cevap almak, ve cebindeki son nakit paralarıda PTT' de telefona vermiş olmak, inanın devlet memurlarından soğumak için yeterli bir sebep. TTNET'te eskiden böyleydi, ama özelleştirildikten sonra bir dediğini iki etmez oldular. Özelleştirme taraftarı değilim, ancak amacı hizmet olan yeni devlet memurları alınmalı.

2 yorum:

Enes İLHAN dedi ki... {Cevap Ver}

Devlet çalışanı ya ne diyebilirsin ki ! Bu kadar rahatlık bu kadar laubalilik başka bir yerden beklenemezdi zaten. Şimdi orasıda özelleştirilsin derim ama ne kaldı ki ! Bir t.c.d.d (devlet demir yolları) birde ptt ben başka hatırlamıyorum . Bende özelleştirilmesi taraftarı değilim ama onlar olmayınca da hüsrana uğrayan hep halk yani bizler oluyoruz. Bilinçli memurlar istiyoruz ama nerde o bilinç !
5 Şubat 2011 19:41

Karabulut dedi ki... {Cevap Ver}

PTT 'de böyle birşeyin olması ilginç :) Çok sinir bozucu bir vaziyet olmuş birde o personele bağlanmak için beklenen süre yokmu arka fonda bir müzik, arada birde bir mesaj meşgul olduklarına dair, off off
5 Şubat 2011 22:11

YorumYaz!Pardons Yazar Mısın? :)
Yorumlarınızı Rahatça Paylaşabilirsiniz...
Eğer Google hesabınız veya blog hesabınız yoksaYorumlama biçiminden'nden "Anonimi" seçin.

Dikkat :Küfür,Irkçı,Cinsel vs. İçerikli YorumlarKesinlikle Yasaktır ve Silinecektir.

Yorum Gönder