Cuma, Ocak 21, 2011

Gönderen Gasteci

1”

Balık hafıza !?

Bu ben oluyorum... Sebebi de şu ; Şimdi iş yerinde çalışırken, yada evdeyken, yemek yerken, tv izlerken, affedersiniz lavabodayken aklıma bloga yazmak için bin bir konu geliyor. Ama öyle böyle konular değil. Hatta içimden "Ulan bunu yazsam bomba olur bee... Heheyt be işte bu konuya bak baba. Of ya babanda mı filozoftu koçum benim." gibi egomu kabartma tozu fazla kaçmış kek gibi kabartan cümleler kurmama neden olan konular bunlar. "Ee Hani nerde ? " diyeceksiniz biliyorum ama unuttum. =/ Evet unuttum hepsini. Zaten sorunda bu. O zamanlardan hatırladığım tek şey "Abi ben süper bi şey bulmuştum ama neydi bu ya..." gibi kafa karıştıran cümleler. Hayır...! Tuhaf olan şu ki meslek olarak yaptığım iş dolayısıyla not alma alışkanlığım olması gerekiyor. Abicim ben habere gittiğim zaman da not almıyorum ki... Geçiyorum bilgisayarın karşısına haberi yazmak için. Başlıyorum , "Felan yerde felan oldu. Felana katılan felanca ; "Ulan ne dediydi bu adam... offf offfff" gibi saçma cümleler kurmaya. Yanımda kalemim kağıdım olmasına rağmen üşeniyorum. Ama güzel bir fikrim var. Bundan sonra ses kayıt cihazı taşıyacağım yanımda. Aklıma geleni kayıt edip, hatta tam açıklamasını yapıcam o an ki düşüncelerimin. Belli mi olur. Konuyu hatırlasak bile belki içeriği aklımıza gelmez. Eşşeğimizi sağlam kazığa bağlayalım da...

1 yorum:

Zizalate dedi ki... {Cevap Ver}

Bende aynı sorunu yaşıyorum, bi tanede ben alayım ses kayıt cihazı yada telefonu kullanayım bari, iyi fikir yazı için teşekürler.
26 Ocak 2011 17:52

YorumYaz!Pardons Yazar Mısın? :)
Yorumlarınızı Rahatça Paylaşabilirsiniz...
Eğer Google hesabınız veya blog hesabınız yoksaYorumlama biçiminden'nden "Anonimi" seçin.

Dikkat :Küfür,Irkçı,Cinsel vs. İçerikli YorumlarKesinlikle Yasaktır ve Silinecektir.

Yorum Gönder